

האם הלובי שלך עושה רושם ראשוני טוב?
לובי: חלל כניסה של בניינים, לרוב רבי קומות ובתי מלון.
הלובי לרוב משמש כמבואת כניסה גדולה ומכובדת, כחוליה מקשרת בין החוץ לבין הפנים. המקום הראשון בו שוהים בכניסה למבנה.
ישנם סוגים שונים של לובאים: לובי במקומות ציבוריים כדוגמת בתי חולים, ספריות, בתי מלון, בנייני משרדים, לובי בבנייני מגורים ולובי קבלה במשרדים.
הלובי מתפקד כמקום שהייה קצר יחסית למבקרים, מעין חלל מעבר, עליו להיות פונקציונאלי מקבל וברור, על מנת שמבקר יוכל להתמצא בו בקלות.
ללובי תפקיד חשוב ביותר בשל היותו כרטיס הביקור למקום אליו הגענו. הוא זה שאחראי על הרושם הראשוני אותו מקבל המבקר, שהרי אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.
הלובי משמש מקום מפגש ראשוני בין מבקרים לשם קבלת אינפורמציה כללית או הכוונה, כאזור מפגש עבור מבקרים, לעיתים כמקום המתנה.
על מנת ליצור רושם ראשוני מיטבי, על הלובי לשדר חווית הגעה נעימה וחיובית, שילוט ברור ונוח וסביבה מזמינה. עיצוב הלובי אמור לתפוס את תשומת ליבנו, לגרום לנו לעצור, למבטינו לשהות….ולהתמהמה.
ללובי הכוח להקסים ולהרשים.
חשוב שהלובי יתאים בעיצובו ובסגנונו לשאר הבניין, או המשרד.
לובאים אחדים יכילו גם אזורי המתנה, שיעוצבו באמצעות כורסאות המתנה נוחות, שולחנות קפה נמוכים על מנת לאפשר למבקר להעביר את זמן ההמתנה בנעימים.
לעיתים נוכל לפגוש פונקציות נוספות בלובי כגון בית קפה, בר, פונקציות שיהפכו את השהייה לנעימה ומעניינת.
עיצוב לובי במשרדים הינו בעל חשיבות מרובה, שכן הוא המקום בו הרושם הראשוני שמבקר מקבל, ועל כן עליו לשקף את מותג ותדמית החברה, להציג מי אתה, ולשקף את העסק שלך, לייצר רושם נכון.
בשבריר שנייה לקוחות פוטנציאלים ומבקרים, מגבשים דעה לגבי המשרד והעובדים בו. הם מחליטים באופן מידי כמה אפשר לסמוך על בעלי העסק, ואם הם מספיק טובים לעשות איתם עסקים.
עיצוב הלובי צריך להראות מקצועי, מסוגנן ופונקציונאלי. הוא צריך להוסיף ערך לחברה וזאת ניתן לעשות באמצעות צבע, חומר, צורה ואפילו ריח.
חשוב להעביר מסר אותו רוצה החברה להציג ללקוחותיה ומבקריה ובין שאר המסרים אנו רוצים רוצים לשדר "ברוך הבא, כמה אנו שמחים לארח אותך".