כשעיצוב פנים ומיתוג נפגשים…
מיתוג, זהות עסקית, מה שהופך את העסק שלך ליחיד במינו. עיצוב המשרד, הינו השתקפות של הזהות המיתוגית, הערכים, והחזון.
בבואנו לעצב עסק בין אם מדובר במשרד, קליניקה, חנות או מסעדה עלינו לחשוב מהי התחושה הכללית שאנו רוצים שהלקוח יחווה אצלנו בעסק.
משרדים כבר אינם כפי שהיו בעבר, ארגונים, חברות מתייחסים לעובדה שחלל העבודה שלהם הינה הזדמנות להביע מי הם כחברה ומיתוג חללי המשרד הינה הזדמנות לייצר סוג של תפאורה ללקוחות, לשותפים ולעובדים הקיימים והעתידים להגיע.
זהות המותג היא הביטוי הגרפי של העסק, שם למעשה מתחילה חוויית הלקוח, והינה נשלמת כאשר הלקוח מגיע אל החלל המעוצב בו השפה הגרפית, אליה כבר נחשף והכיר, מקבלת ביטוי ויזואלי, תלת מימדי, בחלל מוחשי ואמיתי. במרבית הפרויקטים שלב העיצוב מגיע לאחר בניית השפה המיתוגית של החברה ועלינו להטמיעה בעיצוב הכללי.
לעיתים די בעיצוב מרומז, לעיתים נשתמש באלמנטים שכבר היה בהם שימוש בגרפיקה ולעיתים העיצוב ישקף את רוח החברה ולאו דווקא את המיתוג שלה.
מיתוג אדריכלי מדבר על אישיות ואופי שמשתקפים בקונספט הכללי (לא רק בשם ובלוגו שמוצמד לקיר כניסה) מיתוג אדריכלי מטביע את ה-DNA של החברה בכל אחד מהאלמנטים בחלל.
תכנון ייחודי המשקף את האני מאמין של החברה, את המוטו של החברה. מיתוג החברה משפר את חווית העבודה וממקסם את התמורה להשקעה הכרוכה בבניה/שיפוץ כמו את המסר אותו אנו רוצים להעביר ללקוח.
חייב להיות קשר ישיר בין המסר התדמיתי של החברה, העסק או הקליניקה לבין עיצוב החלל.
המיתוג האדריכלי בא לידי ביטוי בארכיטקטורה ובתכנון החלל, בבחירת החומרים, בתאורה, בתקרות, בריצוף, ברהיטים, בצבעוניות, בגרפיקה ובכל אלמנט עיצובי שמחזק את מיתוג החברה והחוויה אותה אנו רוצים לייצר עבור קהל לקוחותינו/ מקבלי השירות שלנו. ישנה חשיבות ליצירת עקביות ואחידות בין המיתוג הכללי של העסק, לבין עיצוב הפנים. גם אם הקשר מרומז, תנאים אלה מעניקים לעסק תדמית חזקה ואמינה ותומכים בזכירות המותגית הנדרשת בימינו.

